[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Martin K. Kelvin.RO na seznam.cz
Neděle Červenec 30 15:58:44 CEST 2006

Já od NVidie snad nic nemám takže to nebude můj problém. Přeinstaloval sem pythona a teď když se mi spustí okno grafiky tak mi windows hodí chybu: V aplikaci pythonw.exe došlo k problému....... . Na tom druhým stroji si prostě nainstaloval Soyu a nic víc a běželo to?