[python] Planovane spustanie procesov

Juraj Michalek juraj.michalek na asinus.org
Úterý Červen 6 11:20:27 CEST 2006

Ahoj

Chcem sa spytat ako by bolo mozne spustat procesy prostrednictvom
Pythonu, pricom spustanie je casovo planovane. Priklad: Chcem, aby sa
spustil proces o 20.00

Jedno riesenie je na zaciatku noveho procesu zavolat dostatocne dlhy
sleep, ktory uspi proces az do doby, nez sa bude mat zobudit. Tento
pristup ma vsak nevyhodu, ze neprezije restart systemu.

Druhe trosku elegantnejsie riesenie je vyuzitie prikazu at, kde o
spustanie procesov sa postara atd. Tu je jedna moja otazka: Existuje
niekde Pythonovske API pre pracu s at? Hladal som, ale at je velmi
frekventovane slovo :) a nic rozumne som ani nenasiel.

Pripadne ak viete niekto o inom, trivialne pouzitelnom sposobe, ako
riesit planovanie spustania procesov z Python, prosim napiste.

S pozdravom

	Juraj Michalek
--
Asinus IT Group - http://www.asinus.org