[python] Planovane spustanie procesov

Jan Vrana jvrana na kabelaz.cz
Úterý Červen 6 11:31:30 CEST 2006

Krasny den,

Na unixovych systemech se standartne k planovanemu spousteni pouziva
"cron". Ten ma konfiguraci ulozenou v textovych souborech takze jde je o
jejich editaci, "at" nepouzivam ale myslim ze je na tom obdobne i kdyz
dle meho urcite lze jej volat nejak pres prikazovej radek.

Myslim ze tento tip aplikaci se vetsinou programuje tak ze bezi na
pozadi a cas od casu zkontroluje jestli uz nastal cas na probuzeni.

Nicmene zadal jsem do googlu "python cron" a tady to je pravdepodobne
hotove :

http://sourceforge.net/projects/pycron/

S pozdravem Jan Vrana

----- Original Message -----
From: "Juraj Michalek" <juraj.michalek na asinus.org>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Tuesday, June 06, 2006 11:20 AM
Subject: [python] Planovane spustanie procesov

Ahoj

Chcem sa spytat ako by bolo mozne spustat procesy prostrednictvom
Pythonu, pricom spustanie je casovo planovane. Priklad: Chcem, aby sa
spustil proces o 20.00

Jedno riesenie je na zaciatku noveho procesu zavolat dostatocne dlhy
sleep, ktory uspi proces az do doby, nez sa bude mat zobudit. Tento
pristup ma vsak nevyhodu, ze neprezije restart systemu.

Druhe trosku elegantnejsie riesenie je vyuzitie prikazu at, kde o
spustanie procesov sa postara atd. Tu je jedna moja otazka: Existuje
niekde Pythonovske API pre pracu s at? Hladal som, ale at je velmi
frekventovane slovo :) a nic rozumne som ani nenasiel.

Pripadne ak viete niekto o inom, trivialne pouzitelnom sposobe, ako
riesit planovanie spustania procesov z Python, prosim napiste.

S pozdravom

Juraj Michalek
--
Asinus IT Group - http://www.asinus.org