[python] widget == udelatko ?

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Pátek Červen 9 14:49:34 CEST 2006

> Komponenta na me pusobi dojmem neceho vetsiho (skoro se mi chce
> napsat "vetsiho udelatka" ;-), zatimco widgetu je obvykle v kazdem
> softwaru hodne. Tak to jen tak muj dojem...

OK, zkusme to tedy opacne. Co vetsiho by se v Tkinteru melo nazvat
komponentou? Me nic krome widgetu nenapada. Kdyz jsem si kdysi cetl neco o
Delphi, tak se tam taky o jednotlivych ovladacich prvcich psalo jako o
komponentach.

Jestli ti prijde normalni slovo udelatko pro widget, pak bychom mohli jednou
skoncit treba takhle:

Pokud se bazmek Frame sklada z nekolika udelatek, nazyva se tento bazmek
popelnici pro udelatka ;-)

Jirka