[python] python a Mysql

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Středa Červen 28 14:05:48 CEST 2006

Ve vetsine pripadu by to stacit melo. Ale pokud si chces byt jisty, ze
ti to na jinym serveru s jinou konfiguraci pojede stejne, tak bych
doporucoval pouzit MySQL fci:

|STR_TO_DATE(/|str|/,/|format|/)|
mysql> *|SELECT STR_TO_DATE('00/00/0000', '%m/%d/%Y');|*
-> '0000-00-00'
mysql> *|SELECT STR_TO_DATE('04/31/2004', '%m/%d/%Y');|*
-> '2004-04-31'

|Vic najdes na:|
|http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/date-and-time-functions.html|
|Leo|