[python] python a Mysql

Ivan Ferdo markiza na gmail.com
Středa Červen 28 14:24:46 CEST 2006

SKusim este raz: nejde mi o to ako v MySQL zapisat datum, ale ako ho presne
naformatovat z Pythona, jedna sa mi to ten zapis typu:

import MySQLdb
db = MySQLdb.connect (.....)
cursor = db.cursor()
cursor.execute("""INSERT INTO test (test_datum) VALUES (""val1")""")

# hlavne o ten posledny riadok sa mi jedna ako takto zapisat datum i cas ak
je v Mysql definovana premenna ako datum alebo cas a nie ako string
(potrebujem datum aby sa dalo lepsie sortovat, hladat atd.

Vdaka