[python] Zope: Ako na virtual_hosting?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 18:41:35 CET 2006

> Martin Stofcik
> Existuje nejaky sposob akym by sa dal zakazat pristup z jedneho portalu
> do druheho pricom v zope mam nieco ako:
>
> /root
> 	/site1
> 	/site2
>
> a vo virtual_hosting mam :
>
> 	site1.domena.sk/site1
>
> pri zadanie http://site1.domena.sk sa spravne pouzivatel dostane na
> portal site1,
> ale pri zadani http://site1.domena.sk/site2 sa pouzivatel dostane uz na
> portal site2, co by som nechcel.
>
> Vdaka za kazdu radu?

Tomu se rika dedicnost, to je u zopa uplne normalni, na to si bidete muset
zvyknout.

/
vhm a spolecne veci aby jinde nedelaly bordel
/vhmka
	site1
		Verze1
	site2
		verze1
		verze2

vhm pak smeruje na prislusne verze.

Prosim, prectete si knizku Content Management mit Zope, zvlaste (tu moji)
kapitolu Medium CMS. Usnadni vam zacatky. Vysla nekdy v roce 2003 (toto
leti).

Tak ak dyz si ji prectete a opisete tu velejednoduchou metodu na renderovani
kontejneru, tak do ni si uz lehce muzete dat zakazani dedicnosti (aq_*,
voditkem budiz "Chapter 3" from DIeter Maurer).

JL.