[python] gettext & python?

Tomas Pokorny pokornt1 na fel.cvut.cz
Pátek Březen 3 13:25:11 CET 2006

Dobry den,

Mate nekdo nejake zkusenosti s gettextem pod pythonem.

Snazim se upravit aplikaci na dvojjazycnou verzi pomoci gettextu, ale nemuzu
se dopracovat k nejakymu rozumnymu vysledku.

Obvzlast kdyz v souboru messages.pot jsou v msgid cesky znaky - takovy msgid
uplne ignoruje ... asi mam nejak spatne nastaveny kodovani, ale netusim v
jakym kodovani to ulozit aby to fungovalo.

uz i pygettext mi ty zpravy ze zrojaku vysosa v nejakym podivnym kodovani,
takze to pak nefunguje, Nevim jestli pygettext bere v uvahu hlavicku:
 # -*- encoding: utf-8 -*-

Dokaze mi s tim nekdo nejak poradit? funguje to nekomu korektne?

T.

--
Tomas Pokorny
pokornt1 na fel.cvut.cz