[python] gettext & python?

Tomas Pokorny pokornt1 na fel.cvut.cz
Pátek Březen 3 20:37:00 CET 2006

No jo, ale me se nechce prepisovat vsechny texty v applikaci do anglictiny
(krome toho taky zas tak dobre anglictinu neovladam)  ..... chtel jsem
xgettextem ( nebo pygettextem) vysosnout ty texty poslat to nekomu at to
prelozi a pak to jen dat do /locale/..../messages.po

takze by se mi hodilo mit v msgid ty originalni cesky texty.

T.