[python] gettext & python?

David Necas (Yeti) yeti na physics.muni.cz
Pátek Březen 3 21:00:58 CET 2006

On Fri, Mar 03, 2006 at 08:37:00PM +0100, Tomas Pokorny wrote:
> No jo, ale me se nechce prepisovat vsechny texty v applikaci do anglictiny
> (krome toho taky zas tak dobre anglictinu neovladam)  ..... chtel jsem
> xgettextem ( nebo pygettextem) vysosnout ty texty poslat to nekomu at to
> prelozi a pak to jen dat do /locale/..../messages.po
>
> takze by se mi hodilo mit v msgid ty originalni cesky texty.

Není-li nastaveno žádné locale, používá se výchozí ,C` (či
,POSIX`). V něm je znaková sada ASCII, znaky mimo ASCII se
mohou chovat jakkoli, rozhodně nelze předpokládat, že bude
český text k přečtení. Jazyk zpráv si teď nejsem jist, zda
je specifikován, ale je-li, tak to je americká angličtina;
v každém případě je při výchozím locale očekávána.

Program, který vypisuje při výchozím locale hlášky česky,
bych neváhal nazvat rozbitý, zejména tvrdí-li o sobě, že je
internacionalizovaný.

Yeti

--
That's enough.