[python] struct

Jan Janech devel na atlas.sk
Úterý Březen 7 20:54:47 CET 2006

Jojo, keby ide iba o retazce tak by nebol problem ze ano... :)
> Pravda pravda, nebude stacit toto?
>
>     >>> test = 'String'
>     >>> '%s%s' % (chr(len(test)), test)
>    '\x06String'
>     >>> test = 'Dlhsi String'
>     >>> '%s%s' % (chr(len(test)), test)
>    '\x0cDlhsi String'
>     >>>
a potom to uz neprecitam...

Tusim neviem poriadne povedac co potrebujem... Tak vas zasvetim trochu
hlbsie... Ako semestralnu pracu robime SQL server a potrebujem vyriesit
ukladanie do suboru. (Preto to potrebujem co najrychlejsie a nechcem to
parsovat v pythonackej fcii, ak bude ina moznost)
To co som sa pytal je konkretne ukladanie VARCHARov. Ked si niekto
zadefinuje VARCHAR(255) a ulozi tam retazec 'ahoj', je zbytocne ukladat
256 byte-ov.