[python] struct

Martin Blazik martin.blazik na premiumsms.cz
Středa Březen 8 22:48:55 CET 2006

Cusik,
ja jsem tedy necetl cele pojednani, ale jen to co se psalo dneska a nak
v tom nevidim ten spravny problem asi :-)
Beze vsech kontrol, pricemz stream je cokoliv co podporuje read() a
write() metody, takze treba i soubor:

def loadString(stream):
    length = ord(stream.read(1))
    return stream.read(length)

def saveString(stream, text):
    stream.write(chr(len(text)) + text)

Nicmene myslim, ze tady je znatelne vyhodnejsi pouzit serialiazaci,
ktera bude myslim pomerne vhodne resit tvuj problem ;-) Takovej cPickle
bude asi i dostatecne rychlej a pokud se mu rekne, at nepouziva citelnou
reprezentaci (tim myslim citelnou pro cloveka), bude to nejenom rychly
ale i datove nenarocny

lachtan