[python] Posilani e-mailu pres MAPI

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Březen 22 09:07:34 CET 2006

DD,

potreboval bych z aplikace otevirat defaultniho e-mailoveho klienta
(prozatim mi jde pouze o okna).
Zkousel jsem to pres MAPI, ale narazil jsem na problemy. Uz samotne
spusteni demo skriptu v Pythonu neprojde.

Kdyz zkusim spustit:
C:\Python\Lib\site-packages\win32comext\mapi\demos\mapisend.py

vyplivne to na me toto:
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Python\Lib\site-packages\win32comext\mapi\demos\mapisend.py",
line 85
, in ?
    SendEMAPIMail(SendSubject, SendMessage, SendTo, MAPIProfile=MAPIProfile)
  File "C:\Python\Lib\site-packages\win32comext\mapi\demos\mapisend.py",
line 23
, in SendEMAPIMail
    mapi.MAPIInitialize(None)
pywintypes.com_error: (-2147467259, 'Nespecifikovan\xe1 chyba', None, None)

Nevite nekdo co s tim, nebo nevite nekdo o nejake jednoduche moznosti,
jak otevrit defaultniho e-mailoveho klienta.
Predem podotykam, nechci odesilat e-maily primo z Pythonu. Potrebuji
otevrit e-mailoveho klienta, abych zpravu mohl jeste zde upravovat.

Tomas Brabenec
http://brabenec.net