[python] windows: spousteni externich programu

Petr Vaněk petr na scribus.info
Čtvrtek Březen 23 15:13:05 CET 2006

zdar buh kristus vespolek.

Resim takovy pikantni problemek. Muj skript dokaze potencialne vyuzit program
treti strany, pokud je v systemu obsazen. Pochopitelne tento externi program
muze byt nainstalovan kdekoli.
Na U*XU to resim nedbale elegantne. napr.:
retval = os.spawnlp(os.P_WAIT, 'dot', 'dot', '-Tpng', '-o', fname + '.png', f)

coz mi zajisti, ze je-li 'dot' v $PATH, tak se spusti. A ted jadro civavy -
os.span*p ve win neexistuji. Jak je obejdu nebo nahradim? Pouze pripominam,
ze umisteni extreniho programu predem neznam. Ani prochazeni GB souborovych
systemu mi neprijde dvakrat idealni.

Ovsem, mohu udelat test na typ OS a uzivateli se vysmat, ale jde mi to tak
nejak proti srsti...

okult jogurt, satan banan!
petr