[python] GPL

Petr Mach gsl na seznam.cz
Neděle Březen 26 03:57:37 CEST 2006

Zbyna wrote:
> V programu pouzivam moduly *os, string, socket, time, sys *a* Tkinter *a
> jeste mi to vyuziva *VB script*,ktery je v korenovem adresary a je volan
> pokud na nej dojde a tak se chci zeptat jestli to muzu vydat pod
> *GPL*
>                                                     Predem dekuji Zbyna

Svůj vlastní program samozřejmě můžeš a jestli ho budeš distribuovat
samostatně, tak v tom není žádný problém. Kdybys to chtěl distribuovat i
s pythonem, tak ten musíš šířit pod jeho vlastní licencí, ale to také
není žádný problém, protože python je volně šiřitelý a tak ti v tom nic
nebrání. Co se týče toho vb scriptu, pokud není tvůj, tak ho můžeš šířit
jen tehdy, je-li volně šiřitelný a samozřejmě také jen pod jeho licencí,
neumožňuje-li tato jinak.