[python] Budoucnost Pythonu - konstrukce elif

Petr Vaněk petr na scribus.info
Pátek Listopad 10 18:01:36 CET 2006

On Friday 10 November 2006 17:40, superman wrote:

> Tohle jsou právě věci, které nadšenci open source pomíjejí a dávají
> pochybně hlasovat o tom, jestli se jim líbí lambda, nebo ne. V situaci,
> kdy Python je před totálním krachem kompatibility, nemá ani popsaný,
> dokonce ani neměnný byte kód se mi nezdá jeho budoucnost zase tak

inu, ač jsem lambdu osobně nikdy nepoužil, také se mi nelíbí, že by měl být
jazyk zkrouhnutý o zaběhnuté konstrukce. Tečka.

Ale nekompatibilita bytekódu?
To ja jako kdybych zkoušel vzít image VisualWorks a cpát ho gnu smalltalku
(nabo jak se to jmenuje). Přičemž samotné zdrojáky přenést lze. Založit
distribuci SW na bytecode je špatné. Buď zdrojáky s interpretem, anebo
binárky. Ale pak si nikdo nemůže stěžovat, že mu binárka z XP nepůjde pustit
na Vistě, popŕ. po upgrade major čísla glibc...

petr