[python] Budoucnost Pythonu - konstrukce elif

superman feed na centrum.cz
Pátek Listopad 10 18:56:00 CET 2006

A pak je otázka, jestli se autor vůbec bude obtěžovat dělat zcela znovu
nekompatibilní kompilátor na Python 3. :-)

Taky jsem slyšel o Iron Pythonu pro .NET. To bude ještě docela s
Pythonem sranda.

Já mám ale celkem jasno. Jakmile opravdu začne být větší problém s
Pythonem, že budu muset přepisovat zdrojové kódy jako šílený, přejdu
jinam. Na Ruby (které snad už bude mít podporu Unicode), na C#, nebo
prostě na něco co se mi bude líbit. Stejně tak budou muset zastánci
Pythonu vysvětlovat, proč radí nasadit Python, když nemá takovou
základní věc jako je kompatibilitu.

Hodně mě zajímá, jak na Python 3000 zareaguje Seznam a Google, pro které
je to docela klíčový jazyk. Možná by mohl Google nastartovat něco za
záchranu Pythonu.