[python] Budoucnost Pythonu - konstrukce elif

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Pátek Listopad 10 19:14:24 CET 2006

>Taky jsem slyšel o Iron Pythonu pro .NET.
No to si vyskusaj, je to celkom zaujimava skladacka

>přejdu jinam. Na Ruby
Mne sa zda ze s Ruby to az tak ruzove tiez neni. Zda sa ze to s nim nejako
stagnuje..

Ja asi prekonam odpor k zatvorkam aprejdem na guile/scheme :-))

superman <feed na centrum.cz>
Sent by: python-bounces na py.cz
10.11.2006 18:56
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

Konference PyCZ <python na py.cz>
cc

Subject
Re: [python] Budoucnost Pythonu - konstrukce elif

A pak je otázka, jestli se autor vůbec bude obtěžovat dělat zcela znovu
nekompatibilní kompilátor na Python 3. :-)

Taky jsem slyšel o Iron Pythonu pro .NET. To bude ještě docela s
Pythonem sranda.

Já mám ale celkem jasno. Jakmile opravdu začne být větší problém s
Pythonem, že budu muset přepisovat zdrojové kódy jako šílený, přejdu
jinam. Na Ruby (které snad už bude mít podporu Unicode), na C#, nebo
prostě na něco co se mi bude líbit. Stejně tak budou muset zastánci
Pythonu vysvětlovat, proč radí nasadit Python, když nemá takovou
základní věc jako je kompatibilitu.

Hodně mě zajímá, jak na Python 3000 zareaguje Seznam a Google, pro které
je to docela klíčový jazyk. Možná by mohl Google nastartovat něco za
záchranu Pythonu.