[python] OT: Pridat nebo odebrat? (bylo Buducnost Pythonu: lambda, map, filter)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Listopad 14 07:53:30 CET 2006

superman
> [...]
> pepr
>
> Proto se také vyhýbám dokonalým jazykům jako je Lisp. Až opravdu budu
> chtít minimalistický jazyk, tak nic lepšího, než Lisp neseženete. Tam
> opravdu nic neodeberete a je to velmi kompaktní a logický jazyk.
>
> Tedy logicky, lidi, které uspokojí tahle teorie o tom, že
> nemá jít nic odebrat už dávno propagují Lisp a Scheme.
> Tyhle lidi Python fakt neuspokojí.

Když se kdysi někdo se Stroustrupem dohadoval o přednostech
Smalltalku, ten mu na to odpověděl: "OK. Jestli chcete
používat Smalltalk, používejte Smalltalk: Smalltalk je
nejlepší Smalltalk, který tady je."

> Mimochodem tahle teorie o odebírání zcela zanedbává
> jednu oblast lidského konání - a to krásu, estetiku,
> umění a design. Předpokládám, že i Váš domov není
> zařízen podle hesla, že bude dokonalý až z něho nelze
> nic odebrat, neboť holobyt asi není Váš ideál.
> A analogicky si totéž myslím o programovacím jazyku.

Já to tušil, Miloslave. Píšeš rychleji, než čteš a čteš
rychleji, než myslíš. Že ty sis nedočetl ty tečky
až do konce. A ne. Nepřidám si do obýváku další
křeslo a vázy. :-))))  ROTFL

pepr

P.S. nic ve zlém...