[python] OT: Pridat nebo odebrat? (bylo Buducnost Pythonu: lambda, map, filter)

superman feed na centrum.cz
Úterý Listopad 14 11:48:48 CET 2006

> Když se kdysi někdo se Stroustrupem dohadoval o přednostech
> Smalltalku, ten mu na to odpověděl: "OK. Jestli chcete
> používat Smalltalk, používejte Smalltalk: Smalltalk je
> nejlepší Smalltalk, který tady je."

Stroustrup byl velmi chytrý člověk. A Stroustrupa také dodnes nenapadlo
upravit jeho C++ tak, aby bylo zpětně nekompatibilní, jako napadá GvR.
Stejně tak podobný výrok padl mezi Ritchiem, Céčkem a srovnání s PL/I.
Ale ani Ritchieho nenapadlo zpětně znekompatibilnit Céčko.

> Já to tušil, Miloslave. Píšeš rychleji, než čteš a čteš
> rychleji, než myslíš. Že ty sis nedočetl ty tečky
> až do konce. A ne. Nepřidám si do obýváku další
> křeslo a vázy. :-))))  ROTFL

Přiznám se, že jsem je dočetl až později. Ale ze strojáku toho lze také
plno odebrat :-))) A s tím odebráním počítače a dokonalostí souhlasím,
třeba u GvR. :-)))