[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Pavel Kosina geon na post.cz
Čtvrtek Říjen 12 19:59:18 CEST 2006

gsl na seznam.cz napsal(a):
> A co poradis mne, kteremu chodi az moc mailu, takze chci odfiltrovat ty, co me nezajimaji, aby me nezdrzovaly? Mam malo casu a maily ctu obvykle pres gprs na mobilnim zarizeni, takze me kazda blbost skutecne obtezuje, stoji me cca 2 minuty, 15 zbytecnych mailu o ktere nemam zajem me bude stat pul hodiny a to si radsi tuto konferenci odhlasim. I tak mi vadi, ze se tu obcas objevuji ptakoviny, ktere sem nepatri, jen proto, ze nekdo  - kdo nevi co s casem - si chce pokecat. Maly provoz, kdy se resi jen skutecne problemy, povazuji za vyhodu. To, ze nekdo posila svuj dotaz na vsechna mozna fora, misto jen na to relevantni, povazuji za nehoraznost a obtezovani, ktereho se dopousteji toliko lide bezohledni a lide mdleho rozumu.

- není zde velký provoz, a kdyby byl, bylo by to super
- technické řešení mobilního programového vybavení neznám, ani případné
možnosti Mailmana
- fórum si disabluj a zapínej, jen když něco budeš chtít nebo budeš na compu
- ta rozdvojenost fakt většině lidé vadí
- mě osobně občas nevadí si jen tak pokecat nebo zanadávat, sorry
- 1 mail týdně nesvědčí o "přísné odbornosti" fora, spíš o jeho "mrtvosti"

--
geon
Pavel Kosina