[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Čtvrtek Říjen 12 23:53:48 CEST 2006

Pavel Kosina wrote:
> - nenĂ­ zde velkĂ˝ provoz, a kdyby byl, bylo by to super

Otazka je, jestli je dobre cist mnoho mailu typu "Ahojki, jak se v
pythonu dela for cyklus?????"

> - ta rozdvojenost fakt většině lidé vadí

Jake vetsine? Vetsine lidi ochotnych poradit s dotazy, ktere se daji
vyresit prectenim jedne knizky o zakladnich
principech/postupech/problemech/technikach/... programovani v Pythonu?

> - mě osobně občas nevadí si jen tak pokecat nebo zanadávat, sorry

IMHO by se tak ale nemelo dit prostrednictvim tohoto ML, na cemz se
doufam s vetsinou PT ctenarstva shodnem :).

> - 1 mail týdně nesvědčí o "přísné odbornosti" fora, spíš o jeho "mrtvosti"

Nesouhlas. Nezapominej prosim, ze postovni konference != webove forum.

Hezky vecer,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth