[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Pavel Kosina geon na post.cz
Pátek Říjen 13 07:54:37 CEST 2006

Jan Kundrát napsal(a):
> Otazka je, jestli je dobre cist mnoho mailu typu "Ahojki, jak se v
> pythonu dela for cyklus?????"

Nepřeháněj. To není tak časté. A za druhé, nemusíš reagovat, nebo lépe
řečeno nereaguj.

> Jake vetsine? Vetsine lidi ochotnych poradit s dotazy, ktere se daji
> vyresit prectenim jedne knizky o zakladnich
> principech/postupech/problemech/technikach/... programovani v Pythonu?

tak to bohužel není. Nejsou všichni lidí inteligentní jako ty (myslím,
že soudíš podle sebe), kteří to pochopí z jedné knihy, z jedné narážky,
nebo z jedné ukázky. Prostě někomu to trvá déle, potřebuje se poradit o
detailech, podrobnostech, apod. Myslím, že bychom mohli být rádi, že k
Pythonu přichází noví lidé, tedy pokud chceme, aby Python měl větší
váhu. Nemluvím o tom, že musíme každému radit, každého nějak přidržet,
ale zbytečně neodrazovat, případně neurážet.

> Nesouhlas. Nezapominej prosim, ze postovni konference != webove forum.

Nesouhlas. Je daleko snadnější a rychlejší odpovědět na mail, než se
proklikat webovým forem.

Ironie je, že jsem to byl já, kdo tutor inicioval  a teď obhajuji jeho
zrušení.
Neznáte někdo nějaké rozšíření mail. klienta, něco, co navždy ignoruje
celé dané vlákno?

Jsem tu snad sám? Viléme, Hynku, Jarmilo?

--
geon
Pavel Kosina