[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Pátek Říjen 13 09:33:05 CEST 2006

gsl
> A co poradis mne, kteremu chodi az moc mailu, takze chci
> odfiltrovat ty, co me nezajimaji, aby me nezdrzovaly?
> Mam malo casu a maily ctu obvykle pres gprs na mobilnim
> zarizeni, takze me kazda blbost skutecne obtezuje, stoji
> me cca 2 minuty, 15 zbytecnych mailu o ktere nemam zajem
> me bude stat pul hodiny a to si radsi tuto konferenci
> odhlasim.

Roman Miklos
> Ja by som ti poradil, ked ta maily obtazuju odhlas sa
> z mailinglistu a ked buses potrebovat precitaj si obcas
> iba archiv.

+1

Přesně tak. Konference tu není pro ty, koho obtěžuje.
Konference tu není proto, aby se starala o rozmazlené
jedince. Konference je tu pro vzájemnou výpomoc a pro
rozvoj komunity. Kdo chce, aby mu někdo pomohl s řešením
a přitom nechce tolerovat komunikaci mezi jinými a nechce
pomáhat ostatním, které považuje pod svou úroveň, ať
si řešení svých problémů řeší komerční cestou.

pepr