[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pátek Říjen 13 11:05:31 CEST 2006

Pavel Kosina wrote:

> Je sporné se rozhodovat, jestli dotaz patří tam či tam. Poslední dobou
> se tam objevovaly dotazy, které tam prostě nepatřily. A lidé pak
> nedostávali kvalitní odpovědi, nebo lépe řečeno, více odpovědí, více
> možností.
>
> azurIte, právě ty, pls zdrž se jakýchkoliv neurvalých odpovědí na "blbé"
> dotazy. Sakra, jsme v jedné komunitě,  a k dobrému chování by měl být
> respekt ke všem,  staří k mladým, mladých ke starým. Jinak se navzájem
> zahubíme, nebo budeme převálcování :-(

Obvykle do podobnych diskuzi nezasahuji, ale musim se postavit za nazor
azurIta. Myslim, ze existuje spousta zacatecniku, kteri nejsou schopni
si ani otevrit dokumentaci, nebo zadat vyraz do google, protoze je
jednodussi svuj dotaz do mailinglistu. Ja jsem se do tohoto fora
neprihlasil, abych procital desitky prispevku, ktere se daji najit v
dokumentaci. Pokud se nepletu, tak jsem zde nepolozil ani jeden dotaz,
protoze mam zazity urcity postup. Nejprve se snazim vyresit problem sam,
pak prohledavam dokumentace a web (jsem nazoru, ze vetsina problemu, co
resim uz nekdo musel resit prede mnou), az kdyz jsem v nouzi, tak hledam
pomoc timto zpusobem. Nikomu to nepodsouvam, jen tim chci neznacit, ze
spouste lidem nedochazi, ze dotaz typu "jak zjistim prvni polozku v
listu" muze ve foru pro "pokrocile" otravovat hodne lidi, kteri nemaji
tolik casu na procitani podobnych dotazu. Reseni "tak to necti" je
nanic, protoze duvod meho prihlaseni do diskuze byl ten, ze chci pomahat
pri reseni skutecnych problemu (a taky se neco priucit), ale nez clovek
prijde na to, ze dotaz je "stupidni", tak uz si ho musi precist.
Na druhou stranu nevim, jake dotazy padaji do tutoru a taky proste vzdy
je moznost oznacit cely tread za precteny :-).

--
----
Leos Pol

If it can be imagined,