[python] Mobilni python

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Říjen 16 09:02:39 CEST 2006

gsl na seznam.cz napsal(a):
> Aha, takže nějaké konkrétní ukázky a konkrétního programu, který by ukázal,
> že existuje nějaký problém, se asi nedočkám škoda. Kdyby ano, možná by se
> ukázalo, že to je řešitelné nebo by bylo možno napsat bugreport. Taky je možné,
> že žádný problém vůbec neexistuje. Ty tu pořád píšeš, že to nefunguje a přitom
> nejsi schopen dodat jediný nefunkční příklad. Já proti tomu mohu postavit svou
> praxi, kdy toto řešení léta používám bez sebemenších problémů. To je myslím
> z praktického hlediska rozhodující.

Já si taky myslím, že pokud to funguje, není třeba moc bloumat, co by se
stalo, kdyby se něco stalo. Přesto chápu supermanovy výtky, přestože je
neumím navodit.

Některé importy se přednostně hledají v registrech. No a třeba :-) když
bude nainstalována stará verze Pythona, která v patřičném modulu nebude
mít určitou funkci, tak program zhavaruje při jejím použití, protože
modul se nenatáhne z mé distribuce, ale ze systému, starý modul. Můžeme
tomu říkat "teoretický bug" :-)

--
geon
Pavel Kosina