[python] Mobilni python

superman feed na centrum.cz
Pondělí Říjen 16 10:47:34 CEST 2006

> Je škoda, že žádný konkrétní problém nedovedeš demonstrovat, protože
> pak by ti bylo možná pomoci.

Mě přijde dokonalý popis algoritmu jako lepší, než demonstrace problému.
Je to o třídy výše, řekl bych.

> Co se týče otevírání souborů. Zkus někdy strace na linuxu, uvidíš, že hledat
> soubory na různých možných cestách je běžná programátorská praxe.
> Možná se ti to nelíbí, ale pořád platí, že s tím v praxi není problém a
> praktická použitelnost pythonu tím nijak netrpí. Až předvedeš nějaký
> konkrétní problém, pak můžeme hledat řešení, nebo oznámit chybu pythonu
> k opravě, do té doby ti prostě nikdo nemůže pomoci.  Jestli máš problém
> s nějakou knihovnou třetí strany, je potřeba se obrátit na tuto třetí stranu.

Jenže je rozdíl hledat soubory a otevírat je. Nebo Vy běžně programujte
stylem:

a = open(cesta1 + soubor)
a = open(cesta2 + soubor)
a = open(konecne_cesta_kterou_chci + soubor)
# prace se souborem

A přesně tohle dělá interpretr pythonu. A je mi úplně jedno, jestli
tohle naprogramuje Franta z vesnice, nebo sám velký Rossum, pro mě tohle
bude vždycky prasečina.

M.P.