[python] py_OpenDX

Fie Pye fiepye na atlas.cz
Pátek Září 8 19:00:18 CEST 2006

Petře,
děkuji za odpověď.
Knihovna je v
/usr/local/OpenDx/dx/lib_linux
je na ni cesta.
Nyní jsem cestu napsal i do ld.so.conf
a spustil ldconfig.
Chyba zůstává stejná
  File "/usr/local/python/python2.4.3/lib/python2.4/site-packages/DX/DXL.py", line 2, in ?
    import DXLc
ImportError: libDXL.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory
Snad už to nebubu ani řešit. Projekt je mrtvý a tak užívání py_opendx asi nemá budoucnost.

Podobný dotaz jsem dal na  python-list a na scipy
s tím rozdílem, že kromě oznámení chyby jsem se zeptal také na kvalitní a výkonný prostředek pro vizualizaci "vědeckých" dat.
Dostal jsem odpověď, že VTK, TVTK a MayaVi.

Máte někdo zkušenosti s některým z výše uvedených vizualizačních prostředků?

fiepye