[python] http komunikace

Karel xsrot na math.muni.cz
Sobota Září 9 07:17:42 CEST 2006

Jan Kundrat napsal(a):

> Ma to nejaky dalsi smysl krome toho, ze tim server pripravis o:
> a) statistiku,
> b) moznost odhlait bugy konkretniho klienta?
>
> Hezky vecer,
> -jkt

Diky Karolovi za pomoc, uz mi to taky funguje. K tomu protokolu v
parametru. Nekdy loni jsem si delal skript, co mi z idosu taha jizdni
rady (pro mobil), ale pak mi najednou skript prestal fungovat. kdyz jsem
to tam dopsal (ani nevim proc, mozna inspirovanej zachytavanim
komunikace firefoxu), tak se to zas rozjelo. podivne, ale bez toho to
nejelo. Kazdopadne diky.

Co se tyce smyslu, tak ja na tom pocitaci mam ucet a nekde i skript, ze
ktereho potrebuji ziskavat nejaka data. Ale neslo se mi k nemu pripojit,
ostatne stejne jako k jakekoliv strance na serveru. Takze jsem pro
jednoduchost uvedl pouze uvodni stranu. To uz smysl dava, ne?

Karel