[python] py2exe problém

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Čtvrtek Září 21 21:00:22 CEST 2006

Ahoj,

pekny zpusob. Vyhoda Pythonu je, ze jej lze velice dobre a snadno
prizpusobit.
Ja jsem si napr. kdysi vytvoril pro jednoduche skriptovani ve win. vlastni
disketovou minidistribuci
jako samorozvalovaci exe (uz ani nevim, kde jsem vzal inspiraci). Vramci
minimalizace jsou
vsechny moduly zkompilovany do pyc souboru (purista muze samozrejme
kompilovat do pyo...) a umisteny
do python24.zip, ze ktereho se importuji. Je to takovy
hruby zaklad, ale neni problem z tohoto zakladu vychazet pri distribuci
vlastnich programu (skriptu).

http://www.jirivit.com/download/python/python24.exe

Jirka

Dne Thu, 21 Sep 2006 18:27:18 +0200 napsal/-a Petr Mach <gsl na seznam.cz>
zprávu následujícího znění:

--
Zdravi

Jiri Vit