[python] V jakém jazyce je napsán modul "re"

Jan Matejka matejka na cat.cz
Středa Duben 4 07:41:20 CEST 2007

> Svou rychlostí (při jednoduché substituci) několikanásobně
> zaostává například za Perlem, což by tomu odpovídalo.

Kdysi jsem porovnával rychlost pythonového hledání v řetezci pomocí
string.find a kompilovaného regulárního výrazu a výsledek byl zhruba stejný.

Tipnul bych si, že ve tvých testech jsi v pythonu nepoužíval kompilovaný
regulární výraz (kompiloval se při každém volání). Tím, že v Perlu jsou
regulární výrazy součástí jazyka, tak má interpretr možnost je zkompilovat
před spuštěním programu.

Jan Matějka