[python] V jakém jazyce je napsán modul "re"

Jan Martinek honza na dp.fce.vutbr.cz
Středa Duben 4 08:38:17 CEST 2007

Jan Kundrát wrote:

> Podivej se na importy v jednotlivych modulech (a dale pokracuj
> rekurzivne). Posleze dojdes az k modulu _sre a ejhle:

> <module '_sre' (built-in)>
>
> Hezky vecer,
> -jkt

Ahá! No jasně, máš pravdu. Já jsem si chtěl ušetřit práci a myslel jsem
si, že to přechytračím. Pustil jsem python, natáhl modul "re" a vzápětí
pustil
find /usr/lib64/python2.4/ -amin -1
abych se podíval, který modul se otvíral méně než před minutou. No a
jaksi mi nedošlo, že to může být built-in ;-)
No a když jsem viděl _tolik_ pythonovského kódu v sre*, tak jsem se
vyděsil, že je v tom napsaný celý modul. Díky.

Jan Martinek