[python] rozšírenie Pythonu v C++

m.pavlech na gmail.com m.pavlech na gmail.com
Pátek Duben 13 11:04:58 CEST 2007

Dobrý deň.

Začal som programovať program v pythone, no po čase som zistil, že
jedna operácia je príliš časovo náročná. Preto som ju prepísal do C++
a vytvoril modul, ktorý sa dá volať z Pythonu.
Postupoval som podľa tohto tutorialu: http://www.python.org/doc/1.5.2p2/ext/win-cookbook.html
Modul som skompiloval v MS Visual Studiu 2005.
Všetko fungovalo ako malo, podarilo sa mi program podstatne
zrýchliť...Dnes som však narazil na malý problém. Mnou vytvorený modul
sa dá použiť len na mojom počítači, inak nikde nejde.
Chybový výpis:

Traceback (most recent call last):
  File "gui.py", line 218, in openfile_2
  File "gui.py", line 351, in OnDiff
  File "moduly\py_diff.pyc", line 12, in <module>
  File "moduly\py_diff.pyc", line 10, in __load
ImportError: DLL load failed: This application has failed to start
because the application configuration is incorrect. Reinstalling the
application may fix this problem.

Je nutné kompilovať moduly pre každý počítač zvlášť_? (To je pre mňa
neprijateľné - nemôžem ľudí nútiť, aby si inštalovali Visual Studio)
Alebo sa mi podarilo niečo pokaziť_? Máte s týmto niekto skúsenosti_?
Poprípade aspoň odkaz na nejaký funkčný návod/tutorial.