[python] rozšírenie Pythonu v C++

Jan Matejka matejka na cat.cz
Pátek Duben 13 13:07:35 CEST 2007

Je docela možné, že na cílovém počítači chybí nejaká c++ runtitime knihovna
z msvc8.
Zkus se pomocí prohlížeče závislostí podívat jaké knihovny tvůj modul
importuje.
Od verze 8 je nutno msvcrt knihovny distribuovat pomocí balíčku od MS (jde
stáhnout z webu) nebo ručně do aplikačního adresáře, ale je třeba se zabývat
manifestem. viz:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms235285(VS.80).aspx
Jan Matějka