[python] ad MI5 aneb zdravime vojenske Bodie a Doyley

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Srpen 21 09:25:21 CEST 2007

Ahoj,

uz jsem to nekolikrat vysvetloval, ale zrekapituluju to jeste jednou.
Ten spam o MI5 prichazi skrz newsy, protoze mailing-list python na py.cz
je obousmerne synchronizovany s newsgroupou cz.comp.lang.python.

Program mailman, ktery pohani tuto konferenci nema AFAIK moznost zadneho
spamfilteru do synchronizace ml<->news. Pokud byste o necem vedeli,
anebo dokonce neco dopsali ;-), dejte urcite vedet.

Newsy jsou takovy, trochu magicky, svet sam pro sebe a doufam, ze se s
MI5 zase vyporada -- alespon na ty tradicni tri mesice, nez si
odesilatel(e) najde(ou) novy nehlidany news server ;-) Aneb jak rikame
my pythonyri: obtocit, zaskrtit ;-)

--

ViNiL

I was elected to LEAD, not READ!