[python] python a win vista

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Srpen 21 11:05:47 CEST 2007

Pokud by ten program měl charakter skriptu (dávka, pythonovský
skript atd.), musí s pozvednutým oprávněním běžet ten interpret,
aby mu vlastně byla povolena příslušná činnost. To znamená,
že dávku, která vyžaduje administrátorská oprávnění, musím
spouštět z interpretu cmd.exe, který jsem spustil s pozvednutým
oprávněním.

pepr