[python] Tkinter - Záložky

regnarG regnarg na seznam.cz
Úterý Srpen 21 12:38:11 CEST 2007

jojo napsal(a):
> Dobrý den.
>
> Potřeboval bych zvědět, jestli v Tkinteru lze udělat něco jako záložky (nebo jako panely u Mozzily Firefox a některých dalších prohlížečů). Na něco jsem už přišel, ale potřeboval bych nějaké jiné řešení, protože nevím jak to ošetřit, když jsou záložky delší než okno.
> Děkuji

Dobrý den i Vám,
   Tk samotné to neumí, ale jde to přes Tix (součást Tkinteru) nebo Pmw.
Také jsem to kdysi zkoušel (než jsem přišel, že používání Tk nikam
nevede, a naučil se PyGtk), ale problém delších záložek jsem nevyřešil,
nejspíš to ani možné není. Možná existuje nějaký modul/knihovna, která
to umožňuje, ale o ničem takovém něvím.  Takže doporučuji se buď
porozhlédnout po nějakém modulu, který to řeší (příp. si nějaký
napsat/upravit existující), nebo zkusit nějaký rozumný toolkit. Ono
totiž Tk má nevýhod docela dost a nemá moc budoucnost (hodně principů už
je docela zastaralých, widgetů je docela málo a musí se to řešit různými
často podivnými rozšířeními a ani ten vzhled už není ideální)....

--

                                                  regnarG
http://regnarg.kx.cz