[python] Twisted

regnarG regnarg na seznam.cz
Úterý Srpen 21 17:03:35 CEST 2007

Marek Kdolský napsal(a):
> Ahoj nema nekdo zkusenosti s vyse uvedenym?
> Nalezl jsem zde pouze toto povzdechnuti. :-(
> http://www.py.cz/pipermail/python/2003-January/000461.html
>
> Dik Marys

Dobrý den,
Já jsem používal Twisted TCP server (s vlastním protokolem; žádný z
předprogramovaných) k nejvyšší spokojenosti. Narozdíl od jiných řešení
(SocketServer, asyncore, asynchat) nebyly žádné problémy s ukončováním
serveru (což jinak byla většinou katastrofa, obvzlášť u threaded
SocketServeru, s asyncore je zase moc práce). U twisted vše fungovalo
bez problémů, rychle (což jsem zrovna v dané aplikaci docela potřeboval)
a hlavně se v tom programuje snadno. Takže mohu jen doporučit (o tom,
jak fungují "předimplementované" protokoly twistedu nemám zdání)

--

                                                  regnarG
http://regnarg.kx.cz