[python] Fwd: Re: Tkinter - Záložky

jojo Josef.Horn na seznam.cz
Středa Srpen 22 12:38:52 CEST 2007

> Od: Petr Nesládek <petr.nesladek na seznam.cz>
> Předmět: Re: [python] Tkinter - Záložky
> Datum: 22.8.2007 00:27:38

Děkuji za snahu, bohužel se mi nic z toho, co jste mi tu navrhli nepodařilo zprovoznit. Ale u Bwidgetu mě zaujlao udělátko ScrolledFrame. Mohl by jste mi někdo potvrdit, že je k tomu, k čemu si myslím, že je?

Napadla mě ještě jedna možnost: Neexistuje něco jako horizontální Listbox? To by mi totiž úplně stačilo a zbytek bych už snad zvládl.