[python] Fwd: Re: Tkinter - Záložky

regnarG regnarg na seznam.cz
Středa Srpen 22 12:58:22 CEST 2007

jojo napsal(a):
> [...]
Zdravím,
nevím, k čemu je a k čemu si myslíte, že je, ale název napovídá, že k
podobnému účelu jako scrolled frame z Pmw a ScrolledWindow z Tixu. Ano,
takovéto komponenty opravdu fungují a opravdu mohou skroloval frame s
libovolným obsahem (často to funguje lépe, než původní skrolovatelné
prvky, např. nikdy mi nefungoval scrollovaný canvas, ale nescrollovaný
canvas ve ScrolledWindow fungoval OK)

--

                                                  regnarG
http://regnarg.kx.cz