[python] Fwd: Re: Fwd: Re: Tkinter - Záložky

jojo Josef.Horn na seznam.cz
Středa Srpen 22 14:23:44 CEST 2007

> Od:  <RMiklos na pss.sk>
> Předmět: Re: [python] Fwd: Re:  Tkinter - Záložky
> Datum: 22.8.2007 13:04:13
> Stacily by ti take zalozky ako ma  IDLE v menu Options/Configure IDLE... ?
>
> Su tam 4 zalozky Fonts/Tabs, Highlighting, Keys, General.
>
> Zdrojak je v subore \Python24\Lib\idlelib\configDialog.py
> Je to tam urobene v metode
>
> CreateWidgets(self)
>
> cez
>         self.tabPages = TabPageSet(self,
>                 pageNames=['Fonts/Tabs','Highlighting','Keys','General'])

> [...]

Tak na něco podobného už jsem taky přišel, jenže jsem naratil na problém, jak ošetřit to, když jso záložky dál než je okno schopno zvládnout. Teď, když mi přišel pod cestu ScrolledFrame, mé srdce sice zajásalo ( =) ), ale jak už jsem řikal, Bwidget se mi nepodařilo zprovoznit... =(