[python] Fwd: Re: Fwd: Re: Tkinter - Záložky

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Středa Srpen 22 15:07:22 CEST 2007

> jak už jsem řikal, Bwidget se mi nepodařilo zprovoznit... =(

A preco sa ti to nepodarilo? Aky si mal problem?

Mna ten BWidget tiez celkom zaujal, lebo som si pozrel v Tcl demo  a tak
som teraz nainstalovat aj ten wrapper pre Python.
Postup je takyto:
Stiahnut http://tkinter.unpythonic.net/bwidget/pybwidget-0.1.2_1.7.0.zip
Adresar pybwidget-0.1.2_1.7.0 z archivu pybwidget-0.1.2_1.7.0.zip
nakopirovat do c:\Python24\Lib\site-packages
t.j. vznikne tam adresar c:\Python24\Lib\site-packages
Teraz v tomto adresari spustit
python setup.py install

a hotovo!

Na stranke http://tkinter.unpy.net/wiki/BWidgets je par prikladov a demo
so zalozkami http://tkinter.unpy.net/wiki/NoteBook
mi funguje. Zial nemam teraz cas sa tym viac zaoberat, ale niekedy by sa
mi to mozno mohlo hodit.
Ked vsak pozeram na datum toho zip-u: 15-Sep-2005 - nie je moc aktualny,
asi to nikto nesupportuje a mozno to nema buducnost....

jojo <Josef.Horn na seznam.cz>
Sent by: python-bounces na py.cz
22.08.2007 14:23
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

"Konference PyCZ" <python na py.cz>
cc

Subject

?

> Su tam 4 zalozky Fonts/Tabs, Highlighting, Keys, General.
>
> Zdrojak je v subore \Python24\Lib\idlelib\configDialog.py
> Je to tam urobene v metode
>
> CreateWidgets(self)
>
> cez
>         self.tabPages = TabPageSet(self,
> pageNames=['Fonts/Tabs','Highlighting','Keys','General'])
>
> Sice som to doteraz este nepouzil, ale v pripade potreby by nemal byt
> problem inspirovat sa s IDLE.
>
> S pozdravom
>
> Roman

Tak na něco podobného už jsem taky přišel, jenže jsem naratil na problém,
jak ošetřit to, když jso záložky dál než je okno schopno zvládnout. Teď,
když mi přišel pod cestu ScrolledFrame, mé srdce sice zajásalo ( =) ), ale
jak už jsem řikal, Bwidget se mi nepodařilo zprovoznit... =(