[python] IDE pro Python?

Věroš Kaplan veros.kaplan na koren.cz
Středa Srpen 29 15:41:51 CEST 2007

On 8/29/07, Ondrej Beran wrote:

> Pouzivam to na Windows a s cestinou zadny problemy nemam.
> Kodovani pouzivam UTF-8

  Já tady na Linuxu problémy mám (poslední verze obého - via UpdateManager).
  Když označím řádek s diakritikou, dám Ctrl+C a pak Ctrl+V, tak ta
kopie má domršenou češtinu.

> Ctrl+F11 (run last launched) nebo F11 v debug rezimu
> viz take http://www.fabioz.com/pydev/manual_adv_keybindings.html

    Ano, to jsem našel. Jenže když to použiju, tak mne Eclipse prudí s
dialogem, "Spustit jako Jython, Python, Python debug, Python Test,
...?".   Což je nepříjemné.
    Přehlédl jsem něco v nastavení?

   Další problém je v tom, že se mi občas neukončí laděný program,
který spustím z Eclipse i když Eclipse tvrdí, že je mrtvý, stále
okupuje TCP porty.

   Jinak se mi PyDev+Eclipse vcelku líbí, bylo by pěkné mít stejné
prostředí pro Python i pro Javu.

--VK