[python] IDE pro Python?

Ondrej Beran ondrej.beran na gmail.com
Středa Srpen 29 16:54:23 CEST 2007

29.8.07, Věroš Kaplan <veros.kaplan na koren.cz>:

>   Já tady na Linuxu problémy mám (poslední verze obého - via UpdateManager).
>   Když označím řádek s diakritikou, dám Ctrl+C a pak Ctrl+V, tak ta
> kopie má domršenou češtinu.

S tim jsem nikdy problemy nemel a funguje mi to. Teda pouzivam Eclipse
Classic 3.2.2 a pyDev/pyDevExt 1.3.8. Tusim kolega mel nejake
problemy, protoze si iniciativne nainstalovat Eclipse Europe, kdyz se
objevila, ale to nebylo s cestinou.

>     Ano, to jsem našel. Jenže když to použiju, tak mne Eclipse prudí s
> dialogem, "Spustit jako Jython, Python, Python debug, Python Test,
> ...?".   Což je nepříjemné.     Přehlédl jsem něco v nastavení?

To snad ani ne. Spis Eclipse nevi, co je to  *last launched*...
Bude to chtit nejprve vybrat okno a pustit ho pomoci F9 ev. Ctrl+F9.
Priste uz by melo fungovat to Ctrl+F11 ev. F11 pro beh pod bubakem
Neco o spousteni pise Fabio tady:
http://www.fabioz.com/pydev/manual_101_run.html

>    Další problém je v tom, že se mi občas neukončí laděný program,
> který spustím z Eclipse i když Eclipse tvrdí, že je mrtvý, stále
> okupuje TCP porty.

Se spoustenim normalnich programu moc zkusenosti nemam, pouzivam to s
Djangem a jejich dev. http serverem, ale po prepnuti perspektivy na
Debug bys mel v okne Debug videt, jake thready bezi a v jakem jsou
stavu.