[python] ako naprogramovat hamachi...

Ing. Jan Janech devel na atlas.sk
Sobota Prosinec 8 06:56:20 CET 2007

Ahoj,

ako uz napisal kolega superman, neviem ci je to moc najstastnejsie
riesenie pouzit na taketo veci python. I ked ma to svoje vyhody (napr.
vacsia bezpecnost za nizsiu cenu), zaplatite za to rychlostou vysledneho
riesenia.

Driver pisat samozrejme netreba, nakolko mame univerzalny tunelovaci
driver (napisany v ccku samozrejme) uz hotovy. Vola sa TUN, priklad
pouzitia v pythone na adrese
http://www.secdev.org/projects/tuntap_udp/files/tunproxy.py. Neviem ci
to bude uplne rovnako vyzerat aj pre windows. Asi skor nie ako ano. Ale
samotny TUN by mal byt k dispozicii ako sucast ovladaca TAP-win32.

Dufam ze som pomohol

Jan Janech