[python] ako naprogramovat hamachi...

Filip Štědrosnký regnarg na seznam.cz
Sobota Prosinec 8 07:35:33 CET 2007

On Pá, pro 07, 2007 at 08:47:05 +0100, Tomy novella wrote:
> ahoj,
> velmi by ma zaujimalo, ze ako sa da naprogramovat nastroj na
> vytvorenie virtualnej siete podobny hamachimu.co k tomu treba
> vediet(staci len keywords, ostatne si vygooglim), ktore moduly su na
> to v pythone,... popripade, ze ci taky uz je naprogramovany
> (samozrejme v pythone) :) lebo ja som nenasiel nic ;(

No za prvé by k tomu bylo potřeba velice lowlevel záležitostí (ať už
modulů jádra, nebo tun/tap jak naznačili kolegové výše), ale co je
hlavní, pokud by to mělo být použitelné, byl by na to třeba hodně, ale
opravdu hodně výkonný server s dobrou linkou, a to asi jentak někdo nemá...
--
regnarg -- Homepage: http://rg.pretel.cz -- JID: regnarg na jabber.cz
V péči o štěstí druhých nacházíme své vlastní.         -- Platón