[python] Počítání volání metod

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Čtvrtek Prosinec 20 22:52:52 CET 2007

martin.stiborsky na gmail.com wrote:
> Totiž, chci to využít na statisrtiky na mých webových stránkách, ve
> třídě která obsluhuje servírování dat z databáze a jejich renderování
> do šablon, mám pro články/kategorie/indexovou stránku vlastní metodu,
> takže mě napadlo, že vždy když někdo chce něco zobrazit, tak se tato
> metoda musí zavolat a tím pádem já tohle můžu sledovat a počítat podle
> toho, spolu s id volaného objektu z databáze které metoda dostane pak
> můžu určit co přesně bylo v požadavku.

Ceho chces dosahnout? Jestli ti jde o hloupe "pocitani navstev", delas
to blbe, protoze a) neprezije to restart, b) neprezije to vic
paralelnich procesu.

> from inspect import *

Zabordelovavani globalniho namespace je fuj.

> class App1:
>
> 	def foo(self):
> 		check(self.__class__)
>
> 	def bar(self):
> 		check(self.__class__)

To vypada pomerne hnusne, porad to takhle opakovat. Neslo by to dekoratorem?

Hezky vecer,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth