[python] Počítání volání metod

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 22:58:33 CET 2007

Nene, na hloupé počítání návštěv mám google analytics, já jsem spíš
chtěl něco přímo na web, co mi bude počítat unikátní otevření nějaké
článku či čehokoli, mám rád statistiky atd., takže něco takového by se
mi líbilo a dělalo mi to radost.

> a) neprezije to restart, b) neprezije to vic
> paralelnich procesu.

a) data půjdou do databáze
b) no, to nevím jak řešit

> Zabordelovavani globalniho namespace je fuj.

vím, tohle je jenom pokus o funkční příklad, jestli to vůbec dám dohromady

> To vypada pomerne hnusne, porad to takhle opakovat. Neslo by to dekoratorem?

Pravda, je to fuj, dekorátor bude lepší.