[python] spracovanie emailu

azurIt azurit na pobox.sk
Sobota Únor 3 16:01:25 CET 2007

ahoj,

mna teda napada este toto:
SMTP server niekam tie maily musi ukladat - ak pouzivas schranky typu maildir, tak kazdy mail do samostatneho suboru. takze ja by som kontroloval INBOX (teda adesar), ci sa tam nejaky subor (teda novy mail) neobjavil. subor dalej spracujes a zmazes (alebo presunies do precitanej posty - teda do ineho adersara).

azur