[python] spracovanie emailu

Jan Janech devel na atlas.sk
Sobota Únor 3 20:51:12 CET 2007

Jan Kundrát wrote:
> [...]
Nad tymto som rozmyslal aj ja... budem ale schopny lubovolne MTA
nastavit tak, aby to robilo? Momentalne sa mi jedna o IIS... Alebo mozno
si tam hodim nejake vlastne MTA na iny port, otazka je, ci zasik budem
vediet smerovat maily na SMTP na inom porte...

(Panecku, tymto ma riadne nastvali, ked som sa dozvedel, ze to chcu
nechat bezat na windowse a ze koli inym projektom tam musi byt IIS... uz
pol roka to tak bezi a furt su s tym len problemy)